Ministerul Transporturilor a prezentat două posibile trasee pentru linia de mare viteză București-Budapesta. Proiectul a fost inițiat în 2007 de Ludovic Orban, abandonat ulterior și reluat recent în discuțiile dintre premierii maghiari și români. Traseul propus include orașe importante precum Pitești, Sibiu, Cluj-Napoca sau Oradea, având o lungime de aproximativ 590 km și un cost estimat de 17 miliarde de euro. Alternativ, un alt traseu propune modernizarea secțiunilor existente la 160 km/oră și realizarea unor segmente noi cu o viteză de peste 200 km/oră. Acest aliniament hibrid ar putea valorifica investițiile deja realizate sau în curs de realizare. Partea ungară a insistat pentru implementarea liniei de mare viteză, iar studiile de fezabilitate au fost convenite de Marcel Ciolacu și premierul maghiar. Planurile pentru această linie de cale ferată de mare viteză sunt în curs de actualizare și vor aduce beneficii regionale și europene.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “buletin.de”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii