Poșta Română lansează o nouă opțiune de plată self-service în anumite subunități poștale din București. Prin intermediul roboțeilor moderni, clienții pot achita facturile și taxele fără a mai interacționa direct cu personalul poștal.
Această facilitate permite clienților să plătească serviciile a peste 200 de furnizori, incluzând facturi de energie electrică, gaz, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite.
Utilizarea terminalelor self-service este simplă: clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran. Meniul este intuitiv și poate fi folosit chiar și de către cei fără experiență în tehnologie, iar personalul poștal este disponibil pentru a veni în ajutorul clienților.
Pe lângă această nouă modalitate de plată, Poșta Română va menține și opțiunile tradiționale de plată la ghișeele poștale și prin intermediul factorului poștal.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “buletin.de”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii